Sportiva-Italia T-Shirts te koop

Voor alles wat je te koop hebt of aan te bieden hebt, m.b.t. Italiaanse auto's. Gèèn illegale zaken aub en vermeld als het even kan een prijs. Sportiva-Italia is niet verantwoordelijk voor de geboden of gevraagde goederen/diensten en het vermelden van privacy gevoelige informatie is op eigen verantwoordelijkheid!
Sportiva-Italia
Site Admin

Sportiva-Italia T-Shirts te koop

Berichtdoor Sportiva-Italia » Za Aug 07, 2010 14:34

Sinds kost heb ik mijn logo laten verfrissen en tevens een apart ontwerp laten maken voor bv het drukken van T-shirts. Edit 13-08-2010: ze zijn binnen en hier zie je gelijk hoe het eruit ziet.

Mocht je interesse hebben:
Zet je 'bestelling' in dit topic; bestelling is pas definitief wanneer er een aantal belangstellenden zijn en/of na een bepaalde tijd, waarna de gegadigden definitief mogen zeggen wel of geen shirt te bestellen. Betaling geschiedt dan vooraf!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En de sleutelhanger:
Afbeelding

Aanpassing origineel logo door [APG]Salgod (thx man!) / Ontwerp met emblemen en vernieuwde tekst door Melvin vd Veen (mijn dank is groot voor het direct ontwerpen!) Wijzigingen voorbehouden!!

Het zijn zwarte t-shirts, ten eerste vanwege de 'huisstijl'geel op zwart en ten tweede omdat de kleuren dan veel mooier zijn. Ten tweede omdat de gele tekst wat wegvalt op een witte achtergrond. Achterzijde heeft dus de tekst 'www.Sportiva-Italia.nl' met als onderschrift (iets kleiner) 'Auto- en autosportnieuws uit Italië'.

Door het bedrukken van de achterkant en het gebruik van een zwart shirt, wordt de kostprijs wel hoger. Ze komen op €20,- per stuk, EXCLUSIEF VERZENDKOSTEN!. verzendkosten door heel Nederland €5,- dus met verzenden is het €25,- per stuk, incl. btw.*

*Bestelling bij Vistaprint, gebaseerd op 4 (vier) zwarte, full colour bedrukte T-shirts, mèt opdruk achterzijde. Vistaprint is de goedkoopste en kan transparante logo's op zwarte shirts drukken in tegenstelling tot een aantal andere bedrijven die ik bekeken heb. Dus mooiere kwaliteit!!
Wanneer de belangstelling groot genoeg is, bestel ik een grotere partij ineens, waardoor de kosten lager uitvallen. €15,- zou mooi zijn, maar dan moeten er denk ik minimaal 10 besteld worden. Op moment van plaatsen (aug. 2010) rekent Vistaprint geen verzendkosten, dus dat scheelt weer, maar kan ook zo veranderen. Daarom bestel ik het liefst 10 shirts per keer. Bij bv 8 bestellingen, bestel ik dan 10.

Verdere prijzen (bij losse bestellingen en onder voorbehoud):

1 shirt = €25,- EXCL. verzendkosten
2 shirts = €43,- EXCL. verzendkosten
3 shirts = €62,- EXCL. verzendkosten

Wie dus snel een t-shirt wil, betaalt meer, want omdat ik niet weet hoeveel mensen een T-shirt willen, bestel ik geen voorraad. Bij minimaal 2 bestellingen, koop ik 4 T-shirts in, bij 8 bestellingen koop ik 10, tegen de dan geldende prijs (reken eerst op €25,- incl. btw en verzendkosten). Meer shirts is altijd goedkoper!

Stuur gerust een pb als je nog vragen hebt.
I ragazzi strani che romani!

Terug naar “Aangeboden / gezocht”