Nieuws mbt het forum

De bedoeling van deze site
Sportiva-Italia
Site Admin

Re: Nieuws mbt het forum

Berichtdoor Sportiva-Italia » Di Mei 24, 2011 19:01

Messageboard.nl heeft blijkbaar grote problemen na alle phpBB updates, want nog altijd gaan forums (waaronder deze) uit de lucht door een storing. Resultaat is dat ik zo drie dagen niets kan doen, totdat het forum weer in de lucht is. Krijg hier echt een punthoofd van! Heb het momenteel druk met verhuizen en heb daardoor weinig tijd om alles bij te houden, dus als ik dan s tijd heb, wil ik het forum bijwerken, wat vaak niet kan door al die klote-storingen! Als de verhuizing achter de rug is, maar eens kijken naar een andere forumaanbieder.
Het ligt duidelijk aan Messageboard, dus ik kan helaas weinig anders dan afwachten.

Wederom excuses voor het ongemak.. :oops: :oops: :oops: :? :? :?
I ragazzi strani che romani!
Sportiva-Italia
Site Admin

Berichtdoor Sportiva-Italia » Wo Jul 20, 2011 21:28

Kwam er ineens achter dat de stijlen/templates weer werken, dus standaard zie je de Blackbox stijl. Andere stijlen zijn wel te gebruiken als je dat liever hebt.
Zolang dit zo goed blijft, ga ik de phbb niet weer bijwerken.. Wie weet wat er dan voor ellende achterweg komt ;)
Sportiva-Italia
Site Admin

Berichtdoor Sportiva-Italia » Wo Jul 27, 2011 21:34

Nou, het lijkt erop dat men bij Messageboard ook wakker geworden is en ontdekt heeft dat forums om de haverklap onbereikbaar waren.
Ze hebben de hele zooi naar een andere server verhuisd, waardoor ook dit forum een paar dagen onbereikbaar was. Ben er zo ontzettend moe van, maar hopelijk gaat het nu goed. Alleen is het DNS weer gewzijzigd, waardoor het weer aangepast moet worden :( :( :( Dit zal voorlopig toch wel de laatste keer zijn, want hoe meer de instellingen aangepast moeten worden, des te groter de kans op fouten.

Dus: ik moet iedereen wederom vragen even geduld te hebben, terwijl ik de nieuwe aanpassingen doorvoer. Met wat geluk is er niets aan de hand, maar het kan net als de vorige keer een paar dagen duren voordat het forum weer optimaal werkt onder het nieuwe DNS. Dat is gewoon iets technisch, waar ik geen invloed op heb. Zodra het hele forum weer een paar keer 'opgevraagd' (bezocht) is, zal het weer vloeiend gaan.

Excuses voor het ongemak!
Sportiva-Italia
Site Admin

Berichtdoor Sportiva-Italia » Do Aug 25, 2011 23:25

Vanaf Woensdag 24 augustus 2011 is he forum reclamevrij! Ik heb voor een tientje per jaar een reclamevrij forum èn er worst automatisch voor backups en updates gezorgd.
In ieder geval is de reclame nu weg. Na de laatste upgrade van het forum kwam er zelfs reclame tussen de berichten en dat kon ik niet zo waarderen. De banners bovenaan stoorde me niet zo, want het was vaak ook auto gerelateerde reclame.

Tevens ben ik ineens eigenaar geworden van de Lancia 8.32 hyves: http://lanciathema832.hyves.nl/ Bij deze bedankt en ik zal m'n best doen de Hyves in de lucht te houden. Nu heb ik naast Sportiva-Italia.hyves.nl ook ItalianSportscars.hyves.nl en lanciathema8.32hyves.nl

Waarom deze beheerders ermee gestopt zijn weet ik niet, maar ik zal kijken wat ik er mee kan ;)

Terug naar “Over Sportiva-Italia”