Gezocht: versterking van de 'redactie'

De bedoeling van deze site
Sportiva-Italia
Site Admin

Gezocht: versterking van de 'redactie'

Berichtdoor Sportiva-Italia » Zo Feb 14, 2010 19:27

Door het vele nieuws is het soms lastig voor mij alleen om alles bij te houden, laat staan dat ik alles direct kan plaatsen (ik heb gewoon een baan in 2-ploegen. dus soms lees ik het nieuws paas laat op de avond).
Daarom zoek ik een enthousiast persoon (m/v), die mee wil werken aan Sportiva-Italia.

Vereisten:
- Leeftijd minimaal 25
- goede schriftelijke vaardigheden
- Liefhebber van auto's/autosport en met name voorliefde voor Italiaanse auto's, motoren, boten..
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
- Goede kennis van het Engels en indien je de Italiaanse taal machtig bent, heb je een streepje voor.
- Kennis van andere talen is niet vereist, maar is mooi meegenomen

Taakomschrijving:
Je zoekt nieuws op waarvan je denkt dat het relevant is en maakt daar een artikeltje van, welke je dan naar mij mailt.
Mocht ik het passend vinden en het zit goed in elkaar (een typfoutje kan de beste overkomen, maar geen 'Breezer-taal'). M.a.w.: zet je spellingscontrole aan. Ik behoud het recht het artikel aan te passen.
Jouw naam wordt genoemd als auteur bij het artikel en bent zelf verantwoordelijk voor de juistheid hiervan!

Welke berichten jouw verantwoordelijkheid worden gaat in overleg. Iemand die een F1 gek is en alles er vanaf weet, krijgt logischerwijs het hele F1 gebeuren onder zijn/haar hoede.
Je doet het gewoon in je vrije tijd en het is hobb (=onbetaald) werk!
Stuur een berichtje over jezelf en waarom je denkt in aanmerking te komen naar data25 'at' hotmail . com
Helaas lukt het me niet meer om in te loggen bij het emailprogramma, dus ik werk noodgedwongen met mijn hotmail adres).
I ragazzi strani che romani!

Terug naar “Over Sportiva-Italia”